Dažniausiai kylantys klausimai ir atsakymai į juos

Translation missing: lt.accessibility.collapsible_content_title

TELEFONO DĖKLAI

Iš kokių medžiagų pagaminti telefono dėklai?

Mūsų telefono dėklai pagaminti iš aukštos kokybės medžiagų, skirtų apsaugoti jūsų įrenginį. Siūlome „Snap“ dėklus, pagamintus iš patvaraus polikarbonato, ir „Tough“ dėklus, pasižyminčius dviejų sluoksnių dizainu su smūgius sugeriančiu TPU vidumi ir kietu polikarbonato apvalkalu.

Kuriems telefonų modeliams tinka telefono dėklai?

Teikiame dėklus įvairiems telefonų modeliams, įskaitant visus iPhone nuo 6 ir naujesnius, Samsung Galaxy modelius nuo S7 ir populiarius modelius iš tokių prekių ženklų kaip Huawei, Google Pixel, OnePlus, Xiaomi ir Motorola.

Ar telefono dėklai suderinami su MagSafe®?

Taip, Tough ir Elite telefonų dėklai yra suderinami su MagSafe®. Rinkdamiesi dėklo tipą patikrinkite specifikacijas. Atminkite, kad „Snap“ dėklai nesuderinami su „MagSafe®“.

Ar telefono dėklai turi paaukštintą dangtelį, kad apsaugotų fotoaparatą?

Taip, visi mūsų dėklai turi paaukštintą dangtelį aplink fotoaparatą, kad apsaugotų telefono objektyvą nuo įbrėžimų ir tiesioginio sąlyčio su plokščiais paviršiais, kai jie yra ant jo nugarėlės.

GRĄŽINIMAS

Ar galiu grąžinti pagal užsakymą pagamintą prekę?

Pagal užsakymą pagaminti produktai yra negrąžinami ir nekeičiami, nes yra pritaikyti konkrečiai pagal jūsų poreikius. Prieš užbaigdami pirkimą įsitikinkite, kad visa informacija yra teisinga.

PRISTATYMAS

Kiek užtrunka mano užsakymo gavimas?

Standartinis pristatymas Lietuvoje paprastai trunka 2-3 darbo dienas po 1-3 darbo dienų apdorojimo termino. Kai užsakymas bus išsiųstas, gausite sekimo numerį.

Kaip galiu sekti savo užsakymą?

Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, atsiųsime jums patvirtinimo el. laišką su siuntos sekimo numeriu ir nuoroda, kad galėtumėte stebėti savo siuntos būseną.

Ką daryti, jei mano užsakymas vėluoja arba dingo?

Jei jūsų užsakymas labai vėluoja arba pametėte, susisiekite su mumis el. paštu info@vashashop.lt.

Kas atsitiks, jei mano užsakymas atkeliauja sugadintas?

Jei jūsų užsakymas atkeliauja sugadintas, susisiekite su mumis per 48 valandas ir pateikite savo užsakymo numerį ir žalos nuotraukas. Produktus pakeisime arba grąžinsime pinigus.

UŽSAKYMO STATUSAS

Negavau savo siuntos sekimo informacijos, ką daryti?

Kai užsakymas bus išsiųstas, gausite el. laišką su siuntos sekimo numeriu. Jei nuo užsakymo pateikimo praėjo daugiau nei 5 darbo dienos ir vis dar negavote stebėjimo informacijos, susisiekite su mumis.

Negavau užsakymo patvirtinimo, bet buvau apmokestintas

Jei patikrinote šlamšto aplanką ir laukėte 24 valandas, bet vis tiek negavote užsakymo patvirtinimo el. laiško, susisiekite su mumis ir mes padėsime.

Ar galiu atšaukti užsakymą?

Mūsų klientų aptarnavimo komanda gali atšaukti jūsų užsakymą, jei jis dar nebuvo išsiųstas. Jei jūsų užsakymas jau buvo išsiųstas, turėsite jį grąžinti, kai tik gausite, kad galėtumėte grąžinti pinigus arba pakeisti. Jei norite atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis kuo greičiau.

Ar galiu pakeisti savo užsakymą?

Deja, atliktų užsakymų keisti negalima. Tačiau galite prašyti atšaukti užsakymą ir pateikti naują su norimais pakeitimais. Susisiekite su mumis, kad atšauktumėte dabartinį užsakymą, ir jums bus grąžinti pinigai, kad galėtumėte pateikti naują užsakymą.

BROKUOTI PRODUKTAI

Ką daryti, jei gavau nekokybišką prekę?

Jei gavote nekokybišką prekę, per 14 dienų praneškite mums el. paštu info@vashashop.lt su savo užsakymo numeriu, aprašymu ir broko nuotraukomis.